close


我Bella11月頭出世,屬於細B。
我記得陀住佢既時候,
有幾位母親同我講,
下胎要生大B喇,
你肚入面呢個做超大B啦!
原來有媽媽會好緊張大B細B理論,
其實當時我邊有意識去理大B定細B,
我每日只是好專心地數緊胎動,
完全對大B細B的概念吾知吾覺。
Bella出世後,
專心湊佢只會顧住佢既食飽訓健康,
成長里程全部跟書養,
更加吾會覺得佢係細B有問題。
不要時間真係過得快,
最近又係要報PN同K既季節,
好多平台已教人面試技巧,
我終於感覺到細B真係執輸D,
當我仲唸緊會吾會比Bella讀PN班,
上網望過幾間學校既時候,
隨時都吾到我地唸想讀定吾讀,
無錯好多都係開始接受報名,
但好多註明8月初前出世才合資格報名,
即是後補表都吾比遞,
連面試既機會都無!


其實我不難理解幼兒園既想法,
一來要足兩歲先可以讀N,
插班生太多並非間間學校都想,
而且插班位都未必多,
二來,一月出世同十一月出世比較,
大仔早左10個月識行識講野,
當然係易控制既易教D啦。
如是者即是話要讀N,
就又要再去搵過另一間肯收表的囉,
同時又要唸埋若面試吾得,
咁要保險既話到底要報定幾多間?

其實我一向都傾向順其自然,
只係返個N, 甚至K,
我應該都吾會報跨區要搭車的了,
但屋企附近有N讀既幼兒園又不多,
只餘下一間未開始接受報名,
如果又不接受申請,或面試後吾收,
插班又無位,那就更注定讀N無緣,
索性吾讀N吧!
畢竟我覺得N都只係比多個環境,
跟不同既人比Bella去面對去相處,
有多個方玩固然好,
但若果無我都不太擔心,
當初做全職媽媽,
就係想花多D時間自己教好佢陪佢玩。

至於做吾做超大B,11月初真係超大吧,
要再睇Bella既發展了,反正一定不會刻意,
加上我覺得當小朋友去到 K2/3學懂自理後,
大B細B既發展距離都已經越拉越近,
而且我成日都認為,
一個人始終都係性格決定命運多,
並非生日月份,
所以都會集中培養佢既性格發展,
開開心心過童年先最重要。
所以就算細B執輸,
都係執輸於入學頭一兩年既取錄模式,
雖然細B會較難獲取錄,
但我相信仍然有幼兒園會有教無類的。
什麼要人再生就要生大B,
難道9~12月吾再有BB出世嘛?
什麼赢在起跑線之類的建議,
難道又保證會赢一世嘛?!

< 許許與小BELLA >
未生小Bella前非常慢活, heahea是個自由人, 而家當上新手媽媽全職帶娃, 雖然每日只有忙與累, 但跟小BELLA嘻嘻哈哈過每一天, 看著她在歡樂中成長原來更有趣~ 從前喜歡分享美容, 生活, 入廚及旅遊樂, 如今更有機會寫下更多育兒誌, 歡迎到我地FACEBOOK專頁瀏覽更多生活趣事分享~


~ BLOG足跡 (BEAUTY, LIFESTYLE, DINE, MOM & BABY) ~
arrow
arrow
    全站熱搜

    許許與小Bella 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()